رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سی و پنجم ماه مه
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 10 رای
نویسنده:
مترجم:
سپیده خلیلی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 10 رای
«عمو رینگل هوت» مجرد و داروساز بود و هر پنج‌شنبه برادرزادة خود «کنرا» را از مدرسه، به خانة خود می‌آورد و بعد از خوردن ناهار و حرف زدن و خوش‌گذرانی او را به خانه‌اش می‌رساند. روزی کنراد غمگین بود، زیرا باید انشایی با موضوع دریای جنوب می‌نوشت و هیچ اطلاعی از دریای جنوب نداشت. عمو رینگل هوت و کنراد در آن پنج‌شنبه با اسب سیاهی به نام «نگرو کالبا» آشنا شدند که قبلا بهترین اسکیت‌باز بین‌المللی بود. اسب سیاه به خانة آنها آمد و از وجود یک کمد قدیمی قرن پانزدهم خبر داد و گفت راه رسیدن به دریای جنوب از طریق در بزرگی در داخل کمد است. آنها یکی‌یکی وارد کمد شدند. در این کتاب اتفاقات عجیب و غریبی که برای آنها رخ می‌دهد به تصویر کشیده شده است.

در توضیح پشت جلد کتاب آمده است:
«روز سی و پنجم ماه مه، عمو رینگل هوت و برادر زاده‌اش کنراد، با اتفاق‌های عجیب و غریبی روبه‌رو می‌شوند. اگر وقایع آن روز فقط یک هفته زودتر رخ می‌داد، بدون شک آن‌ها فکر می‌کردند که لااقل دو سه تا از سیم‌هایشان قاطی کرده‌اند. اما روز سی و پنجم ماه مه، انسان باید آماده دیدن اعجاب‌انگیزترین پدیده‌ها باشد...»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
idea1
idea1
1398/05/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سی و پنجم ماه مه

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سی و پنجم ماه مه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک